perjantai 21. marraskuuta 2014

TGIF

Jotenkin ajattelin että ehtisin kirjoittamaan blogiin säännöllisesti. No - en ole ehtinyt. Tällä hetkellä istun Maidstonen keskustassa kahvilassa. Kaupunki on täyttynyt jouluvaloista. On ne jo jonkun aikaa roikkunut tuolla, mutta vasta tällä viikolla ne on sytytetty. Kävelykadun päälle on tehty valoista kattomainen rakennelma, joka näyttää siltä kun taivaalla tuikkisi paljon tähtiä. En yleensä oo mitenkään hulluna jouluvaloihin mutta nää on kivat. Täytyy tässä lähiaikoina käydä tsekkaamassa lontoon jouluvalot. Tosiaan, istun näin perjantain kunniaksi itekseni täällä kahvilassa. Ei mulla oikeen ole mitään asioita hoidettavana täällä, mutta kun olin jo muutenkin kaupungilla niin päätin jäädä tänne ihmettelemään. Toivottavasti en nyt kuulosta creepyltä stalkkerilta, mutta välillä on kiva istua itekseen ja katella ihmisiä.

Tänään ku istuin juna-asemalla niin kävi maailman suloisin juttu! Vastapäätä olevalle laiturille tuli juna ja suunnilleen mua vastapäätä siinä junassa oli sellanen lauma lapsia tulossa koulusta.Yks niistä huomas mut ja kävi vilkuttamaan. Hetken aikaa ihmettelin että kenelle se vilkuttaa, ja samalla toinen lapsi kävi vilkuttamaan. Yhtäkkiä siinä oli joku kuus muksua ketkä kaikki tuijotti mua ja heilutti käsiään aivan hulluna. Hetken aikaa kelasin läpi kaikki lapset ketä täällä tunnen eikä kukaan niistä näyttäny olevan siinä junassa. Päätin kuitenki hämmennyksissäni nostaa käteni ja morjestaa lapsille. Samalla hetkellä kaikki lapset siinä vaunussa kävi nauramaan ja kiittelemään minua. Istuin ne 5 minuuttia mitä venasin omaa junaani hymyillen ku minäkin idiootti. Päätin että ens kerralla ku tuntemattomat lapset morjestelee ni alan vaan irvistelemään takasin. Uskomatonta mutta mulle tuli aivan tajuttoman hyvä mieli tästä!

Kai mun on nyt pakko kertoa mun (teko)syyt miks en oo kirjottanu blogiin hetkeen. Oon viime viikkoina nähny jonku verran kavereita ja hengannu niitten kanssa iltamyöhään. Oon vihdoin ja viimein palauttanu opparini ja suorittanu opintoni loppuun. Keskiviikkona kun palautin opparin ja anoin tutkintotodistusta ni syötiin hyvin ja juotiin viiniä. Oon tosi helpottunu ku viimeinki on kaikki koulujutut pois alta. Ja viimeisin mutta ei todellakaan vähäisin syy on se että oon liittyny paikalliselle kuntosalille! Siellä oon jotenki saanu vietettyä melkein kaikki iltani. Kerron kuitenki salijuttuja joku toinen kerta.

Aika rientää joten niin täytyy minunkin! Palaan asiaan vielä tässä viikonlopun aikana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti